Tuesday 6 December 2011

TerSentuh Hati .....

Assalamulaikum...

Tersentuh hati aku bila terbaca pasal kiriman kad raya aku kat belog c mimiko....
Aku beruntung sebab di pertemukan dengan sahabat seperti mereka-mereka ni ....
Semoga persabatan kita berkekalan hingga akhir hayat... Amiinnn

 

Kad Raya.. Ada lagi Ka?






Dah tentu la ada. Kad raya bagi aku memberi nilai yang berharga buat pengirim dan penerima. Antara hubungan persahabatan dan kekeluargaan. Apatah lagi sempena bulan yang mulia ini :')

Dulu aku selalu bagi kad raya, selalu jugak menerima kad raya. Seronok sebenarnya bila membaca kad raya yang dikirimkan oleh sahabat-handai cuma sekarang ini fenomena kad raya ditenggelami dengan kecanggihan alam siber. Ada pula website macam FB, sekali upload satu gambar, tag ramai-ramai. Hehehe :')

Thanks VirGo @ ViRPO sahabat dr VF kerana sudi mengirim kad raya buat aku :')

1 comment:

  1. hehehe nice to know u !!! semoga mendapat barakah dlm persahabatan!

    ReplyDelete